Post by temepermortlo on Feb 24, 2022 18:09:11 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Block Strike ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Block Strike IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder for uendelig utholdenhet ▞▞▞
▞▞▞ Block Strike 2022 version ▞▞▞
jeg hadde en konto å logge på, men jeg klarte det ikke, men jeg bryr meg egentlig ikke siden jeg ikke har spilt spillet på lenge, så jeg opprettet en ny konto og min første kamp, og det var bare så ille at folk campet med snikskytter og P90s og aks og jeg tror det bare burde være en rangering (noob rank pro rank ting) fordi du blir utslettet av disse menneskene, men bra spill liksom
DET ER EN FEIL PÅ FOTBALL, VENNLIGST FIKS DET!!
Det er bra .. men når jeg var ferdig med spillet og jeg spilte igjen, sier det "feil bla bla bla" jeg har til og med internett
brabrabra Til sand Hotell
Jeg kan ikke komme inn i spillet
Denne nye oppdateringen er kul og alt, men problemet er at spillet fortsetter å sparke meg ut
kodingen din er ødelagt, det skjedde igjen betafeiloppdateringen
dette spillet er bra jeg spiller dette i løpet av månedene er fortsatt bra én ting, legg til frakoblet modus hvor du kan sette inn mye bot og alle spillmodusene, legg til neste oppdatering
Jeg pleide å spille dette spillet, men hver gang jeg kommer inn på en server ville det hele tiden sparke meg ut, vennligst utviklere fikse dette.
Ios-spillere kan ikke dø, og hackere har nå ankommet før det ikke fantes hackere, men med introduksjonen av crossplay ser du dem overalt, jeg håper dette løser seg fordi spillet ble bra igjen
Space Hunter: Galaxy Attack Arcade Shooting Game Arkadne igre wfbw
Noen sa at Rexet gjør spillet deres verre ... Jeg kan se at det er sant Hvorfor spør du kanskje? Vel, hvis du lastet ned ny versjon, er noen feil fikset, men det er flere. Uten grunn har de til og med fjernet markedsplassen. De vil at du skal åpne våpenhus Det kostet 10-100 For nye spillere er det vanskelig å tjene gull
Hvis jeg kan gi dette spillet en stjerne, vil jeg ha bc så snart jeg klikker på engelsk, klikker det meg tilbake, hater dette spillet
det lot meg ikke gjøre noe. det er bare en svart skjerm som lastes uten noe på den. jeg kan ikke spille spillet. Jeg ventet i ti minutter og stirret på telefonen min og ingenting skjedde. Jeg pleide å ha dette spillet for måneder siden, og det fungerte bra, men jeg slettet det og ikke jeg fikk det tilbake igjen, og av en eller annen grunn fungerer det ikke, og det er bare en svart skjerm. Jeg sjekket for å se om det var noen nye oppdateringer jeg trenger, og det var ingen, så jeg oppdaterte spillstarteren min for å se om det ville gjøre en forskjell, men det gjorde det ikke. hm
Det spillet er helt supert . Drit gøy søl.
Det var bra helt til jeg ble for god og jeg bokstavelig talt drepte folk der spwan, men hver gang jeg spilte det sparket meg uten grunn, og også når jeg har en snikskytter og jeg venter på mitt neste offer sparker det meg for å være AFK så kan du lager som en knapp for å dukke opp, og hvis personen ikke trykker på den, så spark dem ut av serveren. Det lengste jeg noen gang har spilt på en server er 6 minutter, og de var morsomme servere, og da jeg kom tilbake, satte det meg på en annen server. Jeg håper denne oppdateringen vil fikse det.🆒
Dette er ærlig talt et veldig morsomt spill å spille, og den nye oppdateringen lyser og alt, men siden oppdateringen hver gang jeg avslutter et spill er det alltid et skilt som sier "Vennligst vent.." og det tar ALDER eller skal jeg si DET SLUTTER IKKE, og ALLE pengene og expengene jeg tjente på spillet er BORTE. Derfor installerte jeg den på nytt i dag, så er det en annen BUG, som når jeg logger på kontoen min sier "Connection Account" og den sier også at nivået er 0. Så jeg håper dere alle kan fikse denne feilen for en fornøyelig spilling.
spillet er flott, det er veldig gøy å spille med alle spillmodusene og kartene, men det ville vært flott om det fantes en Battle Royale-spillmodus. bare lag som det andre Battle Royales-spillet hvor du kommer inn på et kart og finner våpen å kjempe mens en barriere nærmer seg for å være #1.
Jeg har spilt dette spillet i et år nå. Og det er moro og alt. Men å bruke samme våpen hver kamp blir kjedelig. Så kan dere legge til noen nye våpen som FN-VAL eller AK-12 eller noe sånt. Det ville vært flott å ha reload-animasjoner også. Rett også feilen der vi tilfeldig blir koblet fra selv om vi har en god internettforbindelse.
Dritt
Dette spillet er flott og alt annet enn det er vanskelig å male penger og gull i dette spillet. Jeg måtte spam annonser for å få våpenet jeg ville ha til jeg får denne teksten, og nå kan jeg ikke få pengene lenger, så nå må jeg male hardt for å få mye penger til å kjøpe det jeg vil kjøpe, noe som vil ta veldig lang tid. Og er det noen annen måte å male gullet på?
Block Strike Toiminta hfoz
Dette er så bra at de har en hemmelighet ethvert spill jeg liker det alle våpen noe tilbehør for spillere alt er så gøy
Det krasjer alltid når jeg spiller, det står feil 773
Spillet er bra, jeg har spilt det siden det ble laget, men det er noen ting. Noen av spillene mine jeg spiller, er det hackere som jeg hater fordi det gjør det urettferdig. Den andre tingen er at det første våpenet som kommer opp kan jeg ikke trykke på, jeg vet ikke hvorfor, men det virker ikke. Den siste tingen er at når du gjorde oppdateringen før dette, ble hver spillers konto startet på nytt, så noen av altene mine ble tilbakestilt, men generelt sett er spillet bra.Oppdater så uh jeg vil virkelig gjerne se profilbilder igjen god funksjon
Perfekt spill, her er noen av mine erfaringer med det. For det første, noen ganger for å måtte vente litt før jeg spiller på visse servere, byttet jeg bare til en mer befolket server. For det andre, noen ganger krasjer det når jeg åpner det, men bortsett fra det er det greit. Ville ha vært 4 stjerner hvis spillet ikke var så bra. Vil absolutt anbefale hvis du vil ha et skytespill som csgo og sånt, og ikke som "Battle Royale"-spillene.
Dette er bug strike ikke blokk streik det er så mange dårlige feil fikse dem alle
Block Strike Jangovar cxd
Ååååååååååååååååååååååååååå
Block Strike कार्रवाई spns
tilbakestående annonser. kan du fjerne annonsene på spillene, det dukker opp automatisk midt i spillet. Dette er grunnen til at vi kobler fra på serveren.
Fiks de udødelige spillerne!, Mange oppdateringer, men fikser fortsatt ikke den feilen, WTH?
Spillet var veldig bra før den siste oppdateringen, spillingen føles så treg, 100 % følsomhet stemmer nå ikke engang med 20 % som jeg brukte før. Gir det 2 stjerner på grunn av den siste oppdateringen.
Det er litt flott, men det er vanskelig å få gull. Så for å gjøre det lettere. Hver runde du går og når du avslutter vil du tjene 5 gull. Det er det
Dette spillet er veldig kult, men jeg har en ide om nytt gyroskop på innstillingen fordi jeg elsker gyroskop akkurat som 360. Vennligst nytt gyroskop i innstillingene 🙏🙏🙏🙏🙏
Vet du hvorfor det er 2 stjerner? 1.Lagger er usynlige du trenger 3 eller 4 mag magasin og jeg skader dem 500 ganger, men ikke dø vet du hva som er frustrerende du kan ikke drepe dem han kan drepe deg, hva er poenget med at du ikke kan drepe dem!!!?? . 2. Etter at du har spilt deathmatcah, ser det ut til at coinden er exp osv. men etter det ser ventetiden sååå lenge ut over 2 timer, så jeg sluttet. Det er derfor jeg er på Lvl 57 min kd er lav på grunn av dette problemet. Kd'en min var høy, men den halte og vennligst vent. FIKS DETTE
Block Strike Aksi pix
Fint spill god grafikk, men problemet at jeg ga dette spillet 3 stjerner fordi spillet ikke kan la deg endre navnet ditt 3 ganger gratis kan du endre det vennligst profilen min kan ikke matche Navnet vær så snill jeg vil føle deg komfortabel fordi Jeg har dette problemet når jeg lader nettbrettet mitt, jeg fortsetter å sjekke det hvert 5. sekund. Jeg lider av dette problemet fordi hvis jeg ikke gjør det, kan jeg bli litt gal
Ja. Anbefalt. Installere nå.
Hvorfor ikke fikse feilene på gamle enheter?
Jeg elsker dette spillet, jeg har spilt det i 3 år
Morsomt gøy!!!!
Lololol
Det gamle spillsystemet/versjonen er LANGT bedre enn den nåværende versjonen. Du sa også at du fikser problemene du faktisk ikke er. Jeg sluttet med dette spillet på grunn av den nye oppdateringen. Det suger, kan ikke spilles lenger, for mange feil og feil, ping-problem på servere (jeg har en god ruter, så ikke klandre meg) og den er laggy. Takk for at du ødela barndommen min 😊😊
Bra spill. Det har mye potensiale, det viktigste jeg vil foreslå er å bli kvitt hackere og feil, de vanlige tingene. Spillet har en betaversjon som ikke markedsføres eller annonseres fra blokkering. Hvis flere mennesker laster ned beat, vil det sannsynligvis bli funnet flere feil. Den andre tingen er grafikk, de trenger en oppdatering for å gjøre spillet mer behagelig. I stedet for bare å fjerne eskorte og king of hill, legg til andre moduser. Personlig vil jeg gjerne ha eskorte tilbake. Legg også til flere større spillkart (som er mindre).
Så denne feilen gjør spillet helt uspillbart, hver gang jeg flytter skjermen min vrir den seg til en annen vinkel, og det har også et problem med følsomheten tror jeg? Men vær så snill å fikse dette Rexet Studio!
Spillet virket moro og lek helt til feilen kom. Av en eller annen grunn viser den meg ikke knappene på høyre side. Jeg prøvde å slette spillet og installere det på nytt, det fungerte ikke. Jeg prøvde å starte nettbrettet på nytt, det fungerte ikke. Rett opp denne feilen hvis jeg noen gang vil spille igjen. Vær så snill.
Hei rexet, jeg har spilt spillet veldig lenge og det er veldig morsomt, men siden den nye oppdateringen, hvis jeg prøver å se meg rundt, flytter den kameraet og det er veldig irriterende fordi jeg ikke kan se meg rundt, men jeg prøver å si er Når jeg ser vil kameraet bare se ned, og det vil få karakteren min til å snurre rundt uansett.
Jeg har nettopp returnert til dette spillet fordi jeg husket at dette er et bra spill jeg pleide å spille, jeg gir dette en rangering på 2-3, dette problemet skjedde med meg noen ganger når jeg traff spilleren, viste det meg at den registrerte skuddet, men spilleren døde ikke, det var 6 skudd i hodet, men spilleren døde ikke. Det er også en gjenopprettingsfeil som vises etter annonsene. Jeg kan vente gjennom annonsene, men denne gjenopprettingsfeilen er for slitsom til å vente, den sier bare koble til på nytt og viser ikke hva som er galt
det lar meg ikke spille fortsetter å si at blokkeringsangrepet dessverre ikke fungerer akkurat nå, vær så snill å fikse dette