Post by temepermortlo on Feb 24, 2022 18:15:39 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mario Kart Tour ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mario Kart Tour IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit glitch primogems ▞▞▞
▞▞▞ Mario Kart Tour 2022 version ▞▞▞
Hauskaa, mutta piti tehdä uusi tili, koska heillä ei ole palautusominaisuutta, kun menetät käyttöoikeuden todentajaan...
Miksi uusilla hahmoilla ei ole uusia taitoja? Se saa minut suuttumaan 😒 😤 😡 koko ajan peli julkaisee uuden hahmon Sen mukana tulee sama. Saatan lopettaa pelaamisen ▶️
Yhtäkkiä äärimmäisen janky viimeisen päivityksen jälkeen. Kuormat pudotettuja kehyksiä kilpailussa ja ohjaavat vähemmän reagoivaa. Todennäköisesti peruuttaa kulta-tilauksen, ellei se ole kiinteä kuin raja-alue Toistamaton.
Huono peli
Tower Defense konge Strategi kuw
Tämä uusi päivitys on tuhonnut ohjauksen. Käännökset ovat mahdotonta ja jätä sinut pois reunojen aina.
Kehittäjä.... Onko kuitenkin mahdollista vaihtaa hyödytöntä kuljettajaa, mikroautoja ja leijoja arvokkaisiin kuljettajiin, mikroautoihin ja leijoihin??? Onko se idea koskaan tullut kokouspöytään??? Ymmärrän, että kaupoilla rubiineilla saat tavaraa ulos, mutta miksi jatkaa palkintojen saamista kuljettajille, autoille ja leijoille, jotka eivät ole todella hyödyllisiä!!! Harkitse tämän kaupankäynnin idean lisäämistä peliin.
Rakastan peliä, mutta se ei avaudu ollenkaan, ja virhekoodi 806-6502 näkyy
Moninpeli pilasi tämän pelin! Saan lyönnin mihin tahansa ja siirryn kestämään, kun vastustajilleni ei tapahdu mitään!? En saa viimeiseksi yhtään hyvää tavaraa, vaikka hahmoni ovat tasoittuneet ja loput saavat tähtiä, salamoita ja luoteja, mitä ihmettä? Miten minun pitäisi edes saada 3 voittoa!?
Rakastan tätä peliä...sain helvettiä kuljettajia ja haluan lisää. Päivityksiä koko ajan...mahtavaa!
Mahtava peli. Hyvin toteutettu idea. Eikä maksaa voittaaksesi ole läsnä.
Ihan ok peli
Hyvä peli, mutta käynnistymisen kanssa vaikka on upouusi kännykkä
Olen asunut Mario Kartissa siitä lähtien, kun pelasin sitä ensimmäisen kerran 8-vuotiaana. Jokainen versio, jota olen koskaan saanut pelata (NES, Super Nintendo, GameCube, Wii, Gameboy, DS, Switch), joten kun löysin tämän, olin erittäin innoissani. Mutta se on ollut super buginen. En voi pelata enempää kuin 1 kilpailua kerrallaan ilman, että peli kaatuu tai ainakin jäätyy jatkuvasti. En tiedä johtuuko se itse asiassa pelistä vai eikö se vain ole yhteensopiva puhelimeni kanssa. Minun on ehkä pian sanottava sille itkuiset jäähyväiset.
Mario Kart Tour Akčné yhm
Peli pahenee, kun uusia rotuja otetaan käyttöön. Muuten hyvä ohjaus, erittäin hyödyllinen mahdollisen käyttäjän käännyttämisessä.
Mario Kart Tour Akció djs
Tämä on hauska peli. Olen valmis myöntämään sen.Mutta pelissä on niin monia ongelmia.Yhden botit saavat pääsyn kolmeen kohteeseen riippumatta radasta.Seuraava moninpeli on erittäin rikki.Se sanoo, että pelaajien kanssa on vielä samanlainen saat sijoituksen huippuluokan pelaajien kanssa. Myös viive on niin paha, että joskus kun aloitat kilpailun, melkein kaikki muut ovat paljon edellä. Se on sääli, koska rakastan Mario Kartia.
Muuten hyvä, mutta vie tosi paljon akkua
Erittäin viivästynyt ja murskata joka kerta, kun avaan sovelluksen
Pidän tästä pelistä, se on niin siistiä, kun pelin tapahtumat on teemalla loma, sinun on korjattava putket, koska tämä on naurettavaa, säästän paljon jalokiviä ja olen vaarassa menettää jalokivet, mikä on tuskallista, ja vain nämä typeriä vihreitä putkia ja kilpailussa on vaikea hallita soitintani sen viiveellä, miksi kultaisella passilla on eniten etuja ja vihaan tämän pelin ohjaimia ja jotkut Android-laitteet tulevat olemaan yhteensopimattomia, mikä on naurettavaa 2 tähteä 😐
Kiva mutta kääntymis mekanismi voisi olla eri
Se on hieno peli. Paras MK koskaan. Jopa parempi kuin konsoli. MUTTA, PvP on kauheaa. Todella kamalaa. Yhteys katkeaa koko ajan ja menetimme edistymisen koko ajan. Se tekee PvP-tapahtumien pelaamisen arvottomaksi, kun peli ei toimi kunnolla sen aikana. Maksa myös kultapassi, se on naurettavaa. Saamme vain lisää samaa. Mutta valitettavasti pelissä on tähän asti enemmän ongelmia kuin laatua. Nintendo oli joskus parempi pelikehittäjä. Ikävä sitä aikaa
Hauska peli. Autojen ohjattavuus on kylläkin aivan kamala. Sinä et ohjaa autoa vaan auto sinua...
Tässä pelissä on virhe ja toivon, että se menee hyvin, koska maksoin hyvät rahat tässä pelissä!
Mario Kart Tour Action oxi
Liian helppo peliin kyllästyy tosi helposti ja jos lataatte niin älkää ostanko mitään rahalla koska minäite sain Marion arkusta vaikka sen oisi voi ostaa😎 20 eurolla oikeesti
Päivä 1 pelaaja. Peli on nyt p2w. Paljon tapahtumaa rahan ansaitsemiseksi, suuri pettymys! Uudet kartat ovat yleisempiä ja uudet tapahtumat = uusia hahmoja vedettäväksi. Minulla ei ole uusia hahmoja, joten saan rangaistuksen pienellä pistemäärällä uudella kartalla. Moninpelistä on nyt myönnetty palkintoja, mutta moninpeli on erittäin viivästynyt. Ota palkintoja moninpelistä, koska se pilaa pelin hauskuuden. Pakottaa pelaajat pelaamaan moninpeliä lisäpalkintojen saamiseksi, niin tylsää!
Nintendo, ole hyvä ja lisää tähän peliin pieni titaani/rallihousu, silti hyvä peli, mutta pls.
Kun aloin pelaamaan, kaikki pelirahani katosivat tapahtuman lopussa. Kehittäjät ovat sittemmin lisänneet peleihin ilmoituksia, jotka ilmoittavat pelaajille, että merkit katoavat tapahtumien lopussa. Valitettavasti moninpeli on edelleen sekaisin, mutta grafiikat, maalit ja palkinnot ovat melko hyviä. Viimeaikaiset päivitykset kuitenkin kannustavat ihmisiä ostamaan peliä. Voit säästää rubiineja ja ampua 10 piippua saadaksesi yhden huippuluokan esineen. Nyt ammut pois 20 ja saat ehkä huippuluokan tuotteen.
Ostin koko putken 50/50 ja sain vain 3/5 spotlight-tuotteita! siinä sanotaan, että saat kaikki valokeilassa olevat tuotteet ennen kuin putki on tyhjä. Olen ällistynyt
Pääsin niin pitkälle kuin pystyin maksamatta tai odottamatta päiviä. Mutta hauskaa se silti on.
Upea kokemus Erinomainen laatu. Ei bugeja Todella siisti peli ja aivan kuin pelaat kytkimellä.
On hauskaa
Tätä on pelattu jonkin aikaa ilman ongelmia! Erittäin hauska, koukuttava ja käyn aina, kun minulla on taukoja. Normaalisti antaisin tälle arvosanan 5!!Virhekoodi 806-6502 estää minua pelaamasta. Yritin asentaa uudelleen, mutta ei mitään. APUA KORJAA
Mario Kart Tour Aksyon ucz